#MiércolesMudo : confinament absolut

img_20200415_172741

Avui fa 34 dies que estem confinades. Dilluns, la petita A va agafar la granja de fusta, que fins aquell moment, estava sobre el prestatge, oberta de bat a bat amb tot el mobiliari muntat. La va tancar. Va posar el Mic i la Nina de Ganxet a sobre, perquè dins no hi van cabre.

Estan confinats. Estem confinades, oi, mama?”

En aquell moment no vaig poder fer la foto i, avui faig una mica de trampa i confino els follets, que sí que hi caben a la granja i poden treure el cap per la finestra. Puntuals, a les 20 h, per aplaudir ben fort.


El #MiércolesMudo es un carnaval de blogs iniciado por Maybelline de Naturalmente Mamá y retomado desde febrero de 2018 por La Mamarazzi. Participar es muy fácil, solo debes publicar los miércoles una foto, que no necesite explicación, aunque si lo deseas, puedes incluir una breve descripción, alguna anécdota relacionada con la foto, o simplemente un título. Luego no olvides enlazar en el link que está debajo y dejar un comentario en cada uno de los blogs que decidas visitar. Las fotos que participen deben ser aptas para todos los públicos. No se permiten fotos con contenidos racistas y/o discriminatorias.
Tienes todo el miércoles para participar. No olvides compartirlo en RRSS con el hashtag #MiércolesMudo. Para conocer como nació el Miércoles mudo y sus reglas, puedes hacer click aquí.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s