Repte de l’estiu concentrat

Ostres, quin desastre!! Des del mes de març que no he publicat res!! 
S’ha de dir que ha estat un tercer trimestre intens en tots els sentits: final de Grau, molta feina, la petita A que em reclama… no he trobat el moment, tot i que hi he pensat sovint. 
Paral·lelament als meus pensaments d’escriure (llàstima que el pensament no pugui transcriure’s directament al bloc… de moment), he anat acumulant llibres que vull llegir. Com he fet altres vegades, m’agrada deixar escrit el que m’ha semblat, la referència, alguna dada de l’autor, etc. 
Doncs bé, en un atac d’optimisme desmesurat, m’he plantejat el repte de llegir-me els llibres pendents en les tres setmanes de vacances que tinc (ara ja dues i mitja).  La idea és fer una publicació per a cadascun. Ja us avanço que dubto molt poder publicar al mateix ritme que llegir. En tot cas, intentaré que no s’allargui gaire.
Per altra banda, aquesta és la primera d’un tipus d’entrada que acabo de batejar com Tal-com-raja, que ve a ser un tipus d’entrada força espontània i menys pensada, repensada, reflexionada i meditada que la resta. Sovint li dono tantes voltes a allò que vull publicar que acabo per no fer-ho. El que pretenc amb aquest tipus d’entrades és no deixar en el tinter temes que en un moment determinat em  remouen.
Ara sí, aquí deixo la llista de llibres del meu repte:
  1. Alabart Saludes, M., & Martínez Pardo, E. (2017). Educació emocional i família. El viatge comença a casa (3a ed.). Barcelona: Graó.
  2. Vasen, J. (2016). Autismos: ¿espectro o diversidad? Familias, maestros y profesionales ante el desafío de repensar etiquetas (1a ed.). Buenos Aires: Noveduc – Graó.
  3. Meirieu, P. (2009). Pedagogia: el deure de resistir. (Rosa Sensat, Ed.) (2a ed.). Barcelona.
  4. Meirieu, P. (2001). Frankenstein Educador (Primera). Barcelona: Laertes.
  5. Meirieu, P. (2001). La opción de educar. ética y Pedagogía (Primera). Barcelona: Octaedro.
  6. Franke-Gricksch, M. (2012). Eres uno de nosotros (4a ed.). Buenos Aires: Aluna Lepik Editorial.
  7. Cardona, V. (2010). Ensenyar a viure (1a ed.). Barcelona: Edicions 62.
  8. Bueno, D. (2018). Neurociència per a educadors (6a ed.). Barcelona: Rosa Sensat.
  9. Acaso, M. (2018). Pedagogías Invisibles (1a ed.). Madrid: Catarata.
  10. Ritscher, P. (2006). El jardín de los secretos : organizar y vivir los espacios exteriores en las escuelas. Octaedro. 
  11. Ritscher, P. (2015). Escola Slow. Pedagogia del quotidià (3a ed.). Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s