Neurociència i Educació a Debats d’Educació

Aquesta tarda s’ha dut a terme l’acte Debats d’Educació, de la Fundació Jaume Bofill i la UOC. En l’edició d’avui, el convidat ha estat Paul Howard-Jones, professor de Neurociència i Educació a la Universitat de Bristol (Regne Unit).

Sota el títol Neurociència i Educació: com podem jugar, aprendre i ser més creatius? Paul Howard-Jones parla sobre el desenvolupament del cervell i els mites que l’envolten, el joc i l’aprenentatge, la influència de la tecnologia en els cervells dels infants… us convido a escoltar-lo a ell i a les persones que intervenen en els torns de preguntes. Com diuen, tot i que no totes les preguntes que es formulen es poden contestar com caldria per una qüestió de temps, el cert és que el sol fet de sentir-les ja ens porta a la reflexió i a repensar què fem, com ho fem i per què ho fem com ho fem.

//platform.twitter.com/widgets.js

Us pot interessar: L’Aprenentatge vist des de la Neurociència

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s