Intocable

La setmana que acabem ha estat força mogudeta. Entre altres coses, hi ha hagut un canvi a la feina i ara estaré amb el M. I és que la monitora que estava amb ell fins ara ha de reposar (espera un petit -una abraçada A!-).
No puc evitar reconèixer que el canvi m’ha fet tenir el cor dividit. No hi ha dubte de que sóc molt feliç treballant amb el M, però també em sap greu deixar el grup de 6è i renunciar a idees que m’havien passat pel cap per compartir amb ell. Però les coses són així, no es pot tenir tot!
Davant la nova situació, que em motiva tant com l’anterior, la maquinària ja comença a treballar. Aniré parlant-ne.

Com va quedar pendent acabar de comentar l’activitat del visionat de la pel•lícula amb 6è, us deixo aquí el tràiler. Pel que fa a les reflexions dels nois i noies, intentaré repescar-les i compartir-les.

Intocable (Intouchables)

Hi ha 2 comentaris

  1. Aixó jo li dic ser “apegosa”, es un fenomen que a mi també em passa. Ara mateix ho tinc entre l'escola i l'institut. Deu ser que ens agrada molt tot el que fem.Per cert la pel.li molt bona i la idea de veure- la amb els de 6è molt encertada.Una abraçada.B

    M'agrada

  2. Siii!!! Accepto totalment el concepte “apegosa” per descriure'ns. M'agrada que sigui així i m'agrada compartir amb tu aquest tret. Tema pel.li, gràcies però el mèrit és tot del grup! Va ser idea seva! Això demostra com n'és de fonamental escoltar-los!! :)Una abraçada i mil gràcies per passar per aquí.

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s