Com podeu veure a Sobre TEACCH, al gener vam fer un curs sobre estratègies d’aquesta metodologia per a l’abordatge educatiu de l’alumnat amb TEA.
Per acabar el curs, havíem de crear safates o carpetes de treball, o instruccions visuals.
La Sandra, la Miriam i jo vam optar per les safates, que després el Martí aprofitaria. Vam fer un vídeo-resum. La cançó és de Viu Autisme (recordeu que podeu comprar el cd).
Per acabar el curs, havíem de crear safates o carpetes de treball, o instruccions visuals.
La Sandra, la Miriam i jo vam optar per les safates, que després el Martí aprofitaria. Vam fer un vídeo-resum. La cançó és de Viu Autisme (recordeu que podeu comprar el cd).
Per altra banda, també es van fer carpetes pensades per un altre alumne. No té TEA però certs aspectes de la metodologia TEACCH l’afavoreixen:
Per acabar, vull recordar totes les persones que d’una manera o d’una altra han tingut alguna cosa a veure amb que jo hagi fet aquesta formació (amb tot el que això m’ha aportat a nivell personal també): “tutora ganxo”, B, MJ, Sandra, Miriam, R, A i Y, i és clar, Martí i “el meu L”. Em feu créixer una miqueta cada dia. Gràcies!
Quina sort tens de compartir el teu dia a dia amb persones com el B, la “mestra ganxo”, la MJ, la Miriam, etc..Jo em sento molt afortunada de formar part d'aquesta “red social” tan especial i enriquidora. Gràcies al Marti per donar-me la oportunitat de conèixer aquestes GRANS persones. I sobretot per obrir-me la ment, omplir-me el cor i donar-me cada dia una lliçó de vida!
M'agradaM'agrada
Gràcies! :DUna abraçada!
M'agradaM'agrada