El cazo de Lorenzo

El cazo de Lorenzo és un conte d’Isabelle Carrier que he conegut, com molta altra gent, a través de la xarxa. La seva història tracta del dia a dia d’un nen un xic diferent, dels obstacles amb els que es troba i de la seva superació. Els dibuixos són molt clars, senzills i plens de tendresa. L’edat per la que es proposa és a partir de 6 anys.
Cal dir que és un conte recomanat per la FEAPS (Confederación Española de Organizaciones en favor de las Personas con Discapacidad Intelectual).
Podem trobar el llibre en castellà (que és com el coneix la majoria de gent) d’Editorial Juventud  , així com la versió en català, amb el títol El cassó del Gerard, també d’Editorial Juventut.
A més, a la xarxa hi ha diversos vídeos del conte a partir de la mostra que ofereix la pròpia editorial en la seva web (ja ens avisen que el conte és més llarg).
Un d’aquests vídeos és aquest:
Una curiositat: Isabelle Carrier és la parella de Jérôme Ruillier, l’autor de Por cuatro esquinitas de nada.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s